2014年8月14日 星期四

韓國龍平滑雪自駕遊 3 - 9 Mar, 2014


這次韓國滑雪之旅遲遲末落實,假期要就度爸之餘又要就下馬騮學校有没有測驗及評估之類, 2月中仍在商討應否用Asiamiles换分, 到仁川(香港到仁川需30,000里數) 而且回程還要停北, 還在確定之際度爸在團購找到首爾四日三夜套票乘Ethiopia Airline入住明洞區的"N Fourseason Hotel" 價錢 $2798+税$848+酒店付加費$150 (星期五,六晚入住)共 $3,796每位全包, 另外還送2張南山纜車門票, 嘩! !
低到冇朋友! 但係ET Airline 坐吾坐得過呢??而且團購package末試過喎, 心裡好多問號之際, 再猶疑的話過了雪季便冇雪滑啦, 咪理三七廿一啦! 定好3月2日出發, 回程3月9曰 8日7夜, 度爸訂好租車攪掂, 準備大約10日後出發! 

                                                                                                 (此文章由度媽發表)

ET 608 HKG-ICN 1505 1945
ET 609 ICN-HKG 2050 2335






沒有留言:

張貼留言